atât de multe-aș vrea să-ți spun

Publié le par Cipriana Moraru

 

atât de multe-aș vrea să-ți spun,

dar nu am forțe să-mi adun

cuvintele pierdute

sau împrăștiate

prin flori înrourate,

în zumzet de albini,

și foșnet de cireș văratec.

 

atât de mult aș vrea să-ți cânt,

însă un nod mă roade blând

și glasu-mi tulbură plăpând

și-atunci eu tac,

ascult umil

tăcerea munțior

și vuetul de vânt sălbatec.

 

atât de mult aș vrea să-ți văd,

iubito, ochii-muguri,

dar între noi necontenit

tot ard nestinse ruguri...

mă las furat de amintiri

și te aștept ca un copil

și-mi pare că acuș revii...

 

atât de repede-ai plecat,

tu, floarea mea mirată,

și-atâtea nu am reușit să-ți spun,

nici cânt,

și sunt atât de dezgolit,

nestăvilit, mă pierde-un dor

c-aș vrea să mor ...

 

Publié dans Vise cu ochii deschisi

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article